Fifity Fifty verkozen tot leukste winkel van de provincie Groningen
Bij kledingwinkel Fifty Fifty hadden eigenaar Anne Heerke Lourens en diens partner Corry een beetje moeite met de Omnichannel-prijs, in positieve zin welteverstaan. ,,Een omnichannel-prijs, leg maar eens aan je klanten uit wat dat precies betekent”, lacht Corry. Gelukkig had Anne het verlossende antwoord: ,,Deze prijs houdt in dat wij van alle deelnemende ondernemingen in Groningen, Friesland en Drenthe als beste gebruik maken van het internet. En dat geldt voor zowel online – Facebook, Twitter, Youtube, Google + en onze website – alsook offline, met bijvoorbeeld advertenties in kranten of radioadvertenties. Deze prijs maakt ons zo ontzettend trots, klanten komen de hele dag al langs met bosjes bloemen en brengen hun felicitaties over. Het mooiste compliment kwam misschien nog wel van één van de juryleden van INretail. ‘Wat jullie qua communicatie allemaal flikken in zo’n klein dorpje als Tolbert, dat is eigenlijk ongelooflijk’, zei hij. Als beloning mogen Corry en ik met hem een keer op de fiets door de kleine straatjes van Amsterdam, om daar bij kleine winkeltjes nog meer inspiratie voor onze eigen zaak op te doen. Mooi hé?”